دانلود مجموعه آموزش آهنگسازی با FL Studio به همراه پلاگین ها و ابزارها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 475
نویسنده : KAKA

دانلود مجموعه آموزش آهنگسازی با FL Studio به همراه پلاگین ها و ابزارها

.:: برای اولین بار در ایران و جهان – به همراه خرید پستی ::.

.:: مجموعه آموزش مقدماتی تا پیشرفته آهنگسازی با FL Studio + نرم افزار + پلاگین ها + ابزارها ::.

اف ال استودیو که در بسیاری از موارد به نام اف.ال شناخته می گردد نرم افزاری است که توسط شرکت بین المللی بلژیکی Image-Line از سال 1998 پا به عرصه وجود نهاد و از آن زمان تا کنون بدون هیچ وقفه ای، یاری گر دوستداران موسیقی بوده است. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد. در این پست یک مجموعه بی نظیر از فیلم های آموزشی و نرم افزار اصلی همراه با پلاگین ها و ابزارهای FL Studio قرار گرفته اند که به صورت اختصاصی توسط تیم ایرنیان دانلود برای علاقه مندان به موسیقی تهیه شده است.


محتویان این مجموعه عبارتند از:
کاملترین و گران قیمت ترین ویرایش نرم افزار FL STUDIO 10 Signature Bundle
4 فیلم آموزش نرم افزار FL STUDIO از سطوح مقدماتی تا پیشرفته
پلاگین ها، پرسیت ها و ابزارهای افزایش کارایی نرم افزار FL STUDIO
در ادامه می توانید جزئیات این بسته ی آموزشی را به اختصار مطالعه فرمایید. این مجموعه بی نظیر را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.
نرم افزار، پلاگین ها و پرسیت ها
اگر از کاربران نرم افزار FL Studio باشید حتمآ می دانید که این نرم افزار دارای ویرایش های مختلف با کاربردهای متفاوت است که کاملترین و گران قیمت ترین ویرایش آن Signature Bundle می باشد. در واقع این ویرایش مخصوص آهنگسازان حرفه ای است و در خود کاملترین نسخه نرم افزار یعنی Producer Edition را داراست و علاوه بر آن دارای پلاگین ها و پرسیت های (تنظیمات در اف ال استودیو) افزایش کارایی نرم افزار نیز می باشد. از همین رو ما نیز در این مجموعه همین ویرایش را قرار داده ایم که در زیر اطلاعات دقیق تر نرم افزار و پلاگین ها را میتوانید مشاهده کنید:
نرم افزار:
FL Studio Producer Edition 10.0.9c
پلاگین ها:
Autogun 1.1
Drumaxx 1.2.2
DirectWave 1.4.20
Drumaxx 1.2.2
Drum Synth Live 1.1.19
DX-10 01/01/14
Edison 2.2.5.1
Gross Beat 1.0.7
Hardcore 1.1.3
Harmless 1.0.9
Harmor 1.0.2
Juice Pack 2.1.5
Maximus 1.0.9
Morphine 1.5.6
Ogun 1.1.6
Poizone 2.3.6
Sakura 1.0.6
Sawer 1.1.5
Sim Synth 1.1.15
Slicex 1.0.10
Sytrus 2.6.12
Toxic Biohazard (?)
Vocodex 1.0.3
Wasp 2.2.10.0
پرسیت ها:
به دلیل بالا بودن تعداد پریست ها نام آنها ذکر نشده است.

فیلم های آموزشی
آموزش مقدماتی نرم افزار اف ال استودیو FL Studio Explained
FL STUDIO 8 را به طور صحیح بیاموزید
در این مجموعه راهنما های آموزشی جامع و کامل که توسط اندرو روسناک (Andrew Rusnak) استاد FL Studio عرضه شده (و در FL Studio 8 نشان داده شده و با FL Studio 9 سازگاری دارد)، ویژگی ها و کارکرد های یکی از پر ویژگی دار ترین DAW (محیط کار صوتی دیجیتال) امروزی توضیح داده می شود.
می توانید اصول اساسی، مانند پنجره های مختلف و ضبط و ویرایش صدا، تا موضوعات پیشرفته تر مانند پیوند دادن (linking)، ارسال یا صدور، مسیر یابی، گردش کار، و بسیاری از چیز های دیگر را بیاموزید. اندرو شما را مرحله به مرحله در این نرم افزار حیرت انگیز هدایت می کند و معانی تمام چیز هایی را که می بینید و نحوه استفاده از آنها را در فرآورده هایی که تولید می کنید به شما نشان می دهد. در مدتی اندک همه چیز را فرا می گیرید و خودتان هم به صورت یک استاد واقعی FL Studio در می آیید.
ویژگی های برجسته این فرآورده
شامل 30 راهنمای آموزشی / چهار و نیم ساعت زمان اجرای کامل می باشد
برای تمام کاربران سطح ابتدایی تا متوسط FL Studio 8 قابل استفاده است
راهنما های آموزشی توسط اندرو روستاک استاد FL Studio نوشته شده است
واسط کنترل ویدئو برای Mac و PC که کاربرد آن آسان است

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: مبتدی – متوسط
زمان آموزش: 4 ساعت و 47 دقیقه
زبان: انگلیسی
ناشر: GROOVE3
نرم افزار: FL Studio 8
فرمت: MOV
رزولیشن: 768×1024

آموزش دانستن همه چیز در نرم افزار اف ال استودیو نه FL Studio 9 – Know It All
این راهنماهای آموزشی استودیوی FL (یا حلقه های میوه ای شکل) راهنمای کاملی هستند برای آنکه با استفاده از FL Studio 9 Digital Audio Workstation (ایستگاه کاری صوتی دیجیتال استودیو 9 دارای حلقه های میوه ای شکل) موسیقی تولید کنید. بخش Quick Start (آغاز سریع)، به عنوان یک سفر آموزشی گسترده برای آگاه شدن شما از کارکردهای FL Studio 9 عمل می کند. بخش صوتی (Audio Section) شامل راهنما های آموزشی جامع و کاملی درباره تنظیم تجهیزات صوتی، ضبط، میکس، و تهیه نوار مادر است. بخش MIDI حاوی راهنما های آموزشی درباره ساز های مجازی، سینتی سایزر های سخت افزاری، و ویرایش MIDI می باشد. در بخش Loops & Remix (حلقه ها و میکس دوباره)، بحث جامعی درباره فنون حلقه در دسترس و همچنین نمونه ای از میکس دوباره عرضه می شود. راهنما های آموزشی FL Studio (Fruity Loops) به صورت سه ساعت و پانزده دقیقه ویدئو های محاوره ای Adobe Flash در قالب DVD داده ای ارائه شده اند.

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: مبتدی – متوسط
زمان آموزش: 3 ساعت و 15 دقیقه
زبان: انگلیسی
ناشر: Digital Music Doctor
نرم افزار: FL Studio 9
فرمت: ISO

آموزش نکات و ترفند های نرم افزار اف ال استودیو FL Studio Tips & Tricks
FL Studio Tips & Tricks را راه اندازی کنید
این مجموعه عالی از راهنماهای ویدئویی FL Studio که توسط اندرو روسناک استاد FL Studio عرضه شده است، بسیاری از فنون پر ارزش ویرایش، تولید و میکس کردنی را برای شما آشکار می سازد که جلسات کاری FL Studio شما را بسیار پر انرژی می سازد.
در این راهنما ها به موضوعاتی مانند کار با طبل (drums)، تولید یک احساس هیجان فرعی (sub – kick) و تلید صدا های واقعی، خلق گروه های فیلتر کننده (creating filter groups)، تولید و میکس آهنگ و بسیاری چیز های دیگر پرداخته می شود و شما واقعا از مزایای آگاهی برتر از FL Studio برخوردار خواهید شد.
ویژگی های برجسته این فرآورده
شامل 30 راهنمای آموزشی / بیش از 5 ساعت زمان اجرای کامل می باشد.
برای تمام کاربران سطح متوسط تا پیشرفته FL Studio قابل استفاده است
راهنما ها توسط اندرو روستاک استاد FL Studio نوشته شده اند
واسط کنترل ویدئو برای Mac و PC که کاربرد آن آسان است

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: متوسط – پیشرفته
زمان آموزش: 5 ساعت و 12 دقیقه
زبان: انگلیسی
ناشر: GROOVE3
نرم افزار: FL Studio
فرمت: MOV
رزولیشن: 768×1024

آموزش پیشرفته نرم افزار اف ال استودیو FL Studio Tutorials – Beginner to Pro Series
کامل ترین استودیوی مجازی است که اینک در دسترس می باشد FL Studio است که تمام فایل های نمونه (wav) و ابزار مولد (softsynch, VSTi & DXi) یا midi را که به آن تغذیه شود اجرا می کند. چند دقیقه پس از فعال کردن این برنامه کاربردی می توانید آهنگ ها یا حلقه های wav ،mp3 یا midi را تولید کنید.
این یکی از بهترین و جامع ترین راهنما های ویدئویی است که می توانید تهیه نمایید، و برای تمام کاربران از سطح ابتدایی تا حرفه ای کاربرد دارد. اجرای کامل این راهنما های ویدئویی سه ساعت و نیم طول می کشد.
تمام این راهنما های آموزشی به کاربرد FL Studio ارتباط دارند. گرچه برخی از موضوعات را می توان در سطح مفهومی در مورد DAW های دیگر به کار برد، در این راهنما در اغلب موارد با استفاده از ویژگی هایی نشان داده می شوند که مختص FL Studio می باشند. برای آنکه پیمایش آسان تر شود، ما موضوعات را به چند بخش تقسیم کرده ایم.
ویدئو اول: این یک درس 30 دقیقه ای و اولین مورد از یک سری راهنما های آموزشی برای FL Studio می باشد. در این ویدئو نحوه آغاز کار با FL Studio آموزش داده شده و همچنین شرحی اجمالی از نحوه کاربرد توالی ساز گام (step sequencer)، میکسر و فهرست آهنگ ارائه می شود.
ویدئو دوم: این یک درس 40 دقیقه ای و دومین مورد از یک سری راهنما های آموزشی در مورد FL Studio به منظور استفاده کاربرانی از سطح ابتدایی تا حرفه ای می باشد. در این ویدئو، بررسی مفصل تری درباره بیشترین استفاده از نمونه های حلقه طبل (Drum loop samples) و کاربرد برش دهنده ضرب یا ریتم (beat slicer) صورت می گیرد.
ویدئو سوم: این ویدئو یک دوره فشرده در مورد نظریه پایه درباره طبل برای موسیقی دانان ساز های الکترونیک (توالی سازی) است و هدف این نیست که راهنمایی آموزشی برای طبل زدن واقعی (که کاری کاملا متفاوت است) باشد. در این ویدئو، نصب نمودن یک کیت استاندارد، بار کردن داده به کامپیوتر خود از نمونه ترکیبی، کاربرد نمونه های FPC برای ضربه های واحد، یک هشتم های دستکاری نشده (straight eighth)، یک شانزدهم ها (sixteenth feel)، صدا هایی که به کندی ضعیف می شوند، ضرب های شماره 2 و 4 در میزان های چهار ضربی Snare (Backbeat)، نیم ضرب Snare (Halftime)، تغییر مایه (واریاسیون)، راهنمایی هایی برای آهنگ سازی، و خلق قطعه نواختن طبل ارائه می شود.
ویدئو چهارم: این راهنمای آموزشی شامل: حلقه های از پیش تنظیم شده FPC، تعدیل میکسر FPC، خلق صدای باس با دستگاه ریف، استفاده از میکسر، کنترل کننده اوج صدا، توالی ساز و راهنمایی هایی درباره گردش کار، تقسیم فهرست آهنگ ها بین کانال ها، و مقدمه ای سریع درباره الگو های تنظیم موسیقی می باشد.
ویدئو پنجم: این یک ویدئوی 40 دقیقه ای است که در آن برش ها یا بریده های (کلیپ های) خودکار سازی در FL Studio به طور مفصل بررسی می شود. مطالب این راهنمای آموزشی عبارتند از خلق کلیپ های خودکارسازی، استفاده از خودکارسازی در فهرست آهنگ ها، مشاهده الگو، و ابزار لایه بندی شده. همچنین، این راهنمای آموزشی در بر گیرنده ویرایش واحد های منفرد خودکارسازی (Automation envelopes)، استفاده از پیش تنظیم شده های خودکارسازی (automation presets)، دروازه ها، نگاشت فرمول ها، خودکارسازی پارامتر های کلیپ، خودکارسازی پیچیده، ابزار LFO، کراس فیدز و خودکارسازی سینتی سایزر های شخص ثالث (automating third party synths) می باشد.

.:: جهت مشاهده تصاویری از محیط این فیلم آموزشی کلیک کنید ::.

اطلاعات این فیلم آموزشی:
سطح مهارت: متوسط – پیشرفته
زمان آموزش: 3 ساعت و 30 دقیقه
زبان: انگلیسی
نرم افزار: FL Studio
فرمت: MP4
رزولیشن: 720×1280
راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
روش نصب و کرک نرم افزار:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – ابتدا وارد پوشه ی Image-Line – FL Studio v10.0.9c Signature Bundle شوید و سپس وارد پوشه ی Setup شوید.
3 – با اجرای فایل Image-Line – FL Studio 10.0.9c Producer Edition.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
4 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
الف_1: بعد از بالا آمدن سیستم در صورتی که نمی خواهید پلاگین های برنامه را نصب کنید نیازی به انجام مراحل زیر نیست و فقط مرحله ی “پ__2” و در صورت تمایل به نصب پرسیت ها مرحله ی 7 را نیز انجام دهید.
ب__1: بعد از بالا آمدن سیستم در صورتی که می خواهید پلاگین های برنامه را نیز نصب کنید بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Signature Bundle Complete plug in شده و تمام پلاگین ها یا فقط پلاگین های مورد نظرتان را نصب کنید و مراحل زیر را ادامه دهید.
5 – بعد از پایان نصب پلاگین ها نرم افزار را اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
6 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید با توجه به مرحله ی “ب__1“یکی از مراحل زیر را انجام دهید:
الف_2: اگر تمام پلاگین های برنامه را نصب کرده اید وارد پوشه ی Reg File شوید و فایل All in One Image-Line FL Studio 10 Signature Bundle XXL.reg را اجرا نمایید. (پس از اجرای فایل reg در دو پنجره ی اول Yes را انتخاب کنید و در پنجره ی بعد OK را انتخاب کنید)
ب__2: اگر تنها پلاگین های مورد نظرتان را نصب کرده اید وارد پوشه ی Reg File شوید و با توجه به نام پلاگین ها، فایل reg همنام با همان پلاگین را اجرا نمایید و سپس مرحله ی “پ__3” را نیز انجام دهید. (پس از اجرای فایل reg در دو پنجره ی اول Yes را انتخاب کنید و در پنجره ی بعد OK را انتخاب کنید)
پ__2: اگر هیچ یک از پلاگین های نرم افزار را نصب نکرده اید وارد پوشه ی Reg File شوید و فایل Image-Line FL Studio 10 Signature Bundle XXL.reg را اجرا نمایید. (پس از اجرای فایل reg در دو پنجره ی اول Yes را انتخاب کنید و در پنجره ی بعد OK را انتخاب کنید)
7 – برای استفاده از پرسیت های برنامه وارد پوشه ی Presets شوید و تمام پوشه ها در یکی از مسیر های زیر با توجه به ویندوز خود کپی کنید:
مسیر ویندوز ایکس پی: C: Documents and Settings YOURNAME My Documents Image-Line Data
مسیر ویندوز سون: C: Users YOURNAME Documents Image-Line Data
8 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

.:: دانلود نرم افزار، پلاگین ها و پرسیت ها به صورت یکجا ::.


.:: دانلود آموزش FL Studio Explained ::.


.:: دانلود آموزش FL Studio 9 – Know It All ::.


.:: دانلود آموزش FL Studio Tips & Tricks ::.


.:: دانلود آموزش FL Studio Tutorials – Beginner to Pro Series ::.





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: