پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 378
نویسنده : KAKA

حیرت انگیز ترین نرم افزار ویرایش فیلم و ویدیو Sony Vegas Pro Suite 12.394

The Vegas™ Pro 12 Suite یک نرم افزار حیرت انگیز و کامل برای ویرایش انواع فیلم و ویدیو است.ترکیب کردن ، میکس چند آهنگه ، طراحی انواع صدا ،جلوه های بصری و.. در این ابزار جای داده شده است.یکپارچه سازی پروژه ها مستقیم بین وگاس و HitFilm Ultimate این احازه را به شما میدهد تا بدون رندر کردن بین این دو نرم افزار جا بهجا شوید و این یعنی یک قدرت و برتری بی نظیر ! اضافه کردن طیف وسیعی از اثرات چشمگیر و واقع بینانه، به دنبال طراحی های فوق العاده خاص مانند دود، آتش سوزی، انفجار، صاعقه و … یعنی برنامه نویسی Sony Vegas Pro Suite 12 !پردازش ویدئو و وظایف رندر کردن این فایل ها را با سهولت انجمام می دهد.ابتکار های سه بعدی در این نرم افزاربه وفور دیده می شود.این برنامه در زمینه ویرایش فیلم و فایل های ویدیویی یک نرم افزار کامل بوده و دارای ابزارهای بسیار پیشرفته ای می باشد. شما از این نرم افزار میتوانید برای ادیت انواع فایل های ویدیویی استفاده کنید و با استفاده از ابزارهای بسیار دقیق آن اقدام به ساخت فیلم و یا کلیپ مورد نظرتان کنید.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

ویرایش انواع فیلم و ویدیو

ترکیب کردن ، میکس چند آهنگه ، طراحی انواع صدا ،جلوه های بصری

سویچ کردن بین نرم افزار های Vegas Pro و HitFilm Ultimate

امکان پردازش سه بعدی و فوق حرفه ای

اضافه کردن افکت های دود، آتش سوزی، انفجار، صاعقه و …

و…

http://www.dl.ir-dl.com/pic/dl2.jpg

http://dl.ir-dl.com/user21/Pic/386dsfsd.jpg

http://www.dl.ir-dl.com/pic/password.jpg

روش کرک :

برای کرک کردن و بدست آوردن شماره سرالر نرم افزار ار فایل Keygen موجود در محتویات دانلود استفاده نمایید.بعد از کلیک کردن بر روی این فایل ، مشخصات خواسته شده را عینا مطابق پنجره ی رجیستری نرم افزار وارد نمایید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه ی generate سریال  نامبر برنامه را دریافت نمایید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: