مدیریت و ویرایش فیلم های شخصی و خانوادگی با نرم افزار MAGIX Video Easy HD 2.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 322
نویسنده : KAKA

مدیریت و ویرایش فیلم های شخصی و خانوادگی با نرم افزار MAGIX Video Easy HD v2.0.1.3

MAGIX Video Easy HD نرم افزاری است که با کمک آن میتوانید به راحتی بر روی فیلم هایی که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید مدیریت کنید. کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است شما میتوانید با ابزارهای مختلف این برنامه قسمت های دلخواه از فیلم مورد نظرتان را در کامپیوتر خود ویرایش کنید و یک کلیپ بسیار زیبا بسازید. این نرم افزار میتواند فیلم های شما را با کیفیت های بسیار بالا DVD, AVCHD و Blu-ray ذخیره کند. دارا بودن افکت های مختلف یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه است که میتوانید در هنگام ویرایش فیلم ها افکت های دلخواهتان را بر روی فیلم اعمال نمایید. این برنامه با دوربین های مختلف دیجیتالی و دوربین های موبایل و همچنین دستگاهای مختلف ضبط صدا و فیلم کاملآ سازگار بوده و به صورت مستقیم می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت ذخیره سازی فیلم با کیفیت های بسیار عالی
قابلیت ویرایش فیلم های شخصی و خانوادگی
قابلیت اتصال به دوربین های مختلف دیجیتالی
قابلیت ساخت کلیپ های بسیار زیبا
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

روش کرک:
بعد از نصب برنامه وارد فولدر Update شده و فایل موجود در آن را نیز نصب کنید. سپس محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی نمایید. نرم افزار را اجرا نموده و از مشخصات زیر استفاده کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار مالتی مدیا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: