دانلود بازی مهیج و زیبای امپراطوری کولت KULT Heretic Kingdoms
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 335
نویسنده : KAKA

دانلود بازی مهیج و زیبای امپراطوری کولت KULT Heretic Kingdoms

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

در دل Alita انتقام موج می زند! چرا که یکی از وابستگان امپراطوری کولت توسط گروهی کشته شده است و حال قهرمان قصد دارد به مبارزه با گروه شرور به پا خیزد. بازی متفاوت و زیبای KULT Heretic Kingdoms یکی از سبک RPG ها محسوب می شود که گیمر را به عمق دنیایی پر از اسرار و سحر و جادو خواهد برد. بازی از محیطی تاریخی و تخیلی برخوردار است که باعث شده است تا موج هیجان در بازی خواهد شد. استفاده از فناوری 3D در این بازی به خوبی دیده می شود. و از دوربینی دور برد بازی را اداره خواهید کرد و قهرمان بازی را هدایت خواهید کرد. جالب است که بدانید تقریبا تمام سلاح ها اعم از تیرکمان و شمشیر و موشک های دستی مجهز به جادوی نابودگر بوده و با جادویی ویژه قدرت بیشتری را در خود جای داده اند. بازی از گیم پلی عالی برخوردار است و گرافیک قابل قبولی نیز دارد. انهدام جادوگران زره پوش، نابودی ارواح و انتقام از قاتلان، بخشی از مأموریت هایی است که باید به کمک Alita به طور کامل به انجام برسانید. این بازی زیبا برای نخستین بار در بین سایت های ایرانی از وب سایت ایرانیان دانلود ارائه شده است، بدین امید که مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

تصاویری از محیط بازی :

KULT Heretic Kingdoms ScreenShot 1

KULT Heretic Kingdoms ScreenShot 2

KULT Heretic Kingdoms ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows® 2000, Windows® XP
Cpu: 1.2 GHz
Ram: 256 MB RAM (512 MB on XP)
Video Cards: 256MB Video Card using Shader Model 3 & DirectX 9.0 or better (Performance
DirectX: Microsoft DirectX 8

Hard Drive: 2 GB

.: نسخه Reloaded :.

 

.: روش نصب :.

پس از Extract فایل فشرده با فایل Bin. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

برای نصب بازی از فایل SETUP.EXE استفاده کنید.

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.



:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: